Згідно із законодавством України продовольчі товари належної якості обміну та поверненню не підлягають. Однак обставини бувають різними і ми завжди намагаємося допомогти покупцеві. Навіть коли з товаром все добре. Наша команда підбере можливі варіанти заміни або повернення. Головне, щоб він не був у вжитку і зберіг свій товарний вигляд.

Це ж стосується і повернення товару неналежної якості. Якщо раптом таке трапляється, то необхідно повідомити про проблему за контактними номерами телефону на сайті. Далі співробітник магазина запропонує найбільш зручний варіант для повернення товару і засобів. Якщо це була доставка по Києву, то товар забере наш кур'єр і відразу поверне Вам гроші.
Якщо товар доставлявся по Україні, то необхідно заповнити письмову заяву на повернення (в довільній формі) і відправити його разом з товаром Новою Поштою за адресою:
 м. Київ, вул. Шахтарська 9,
Інтернет-магазин iWAY
(066) 009-03-01

Оплата пересилання здійснюється за рахунок одержувача, тобто за рахунок нашого інтернет-магазину. Згідно із законодавством України повернення коштів по товару проводиться протягом 30 днів, але в нашому магазині зазвичай це відбувається набагато швидше. Як тільки ми отримаємо повернення, буквально на наступний день проведемо виплату.

З будь-яких питань, пов'язаних з оплатою, доставкою та поверненням, будь ласка, звертайтесь за контактною телефонами (066) 009-03-01, (098) 009-03-01 або (073) 009-03-01. Наші фахівці обов'язково підкажуть і допоможуть Вам.